Terapi Pyra Quanta Touch – TAHAP ASAS

5 09 2009

Pyra Quanta Touch – Sentuhan Kuantum Pyracosmic (PQT)

Pyra Quanta Touch

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Eksklusif temui Secara Langsung bersama Prof. Dr. Ahmad Lotfi Ibrahim PHD, Pakar Motivasi dan Pengasas Produk Pyracosmic serta Rawatan Sentuhan Kuantum Pyra, Pengasas Riadah Penafasan yang pernah muncul di TV3, TV9, Radio 24 & majalah-majalah akan berkongsi dengan anda KAEDAH RAWATAN PQT yang terkini dengan menggunakan KAEDAH TERAPI AIR TENAGA PYRA.

17 & 18 Oktober 2009
10 pagi – 5 petang
Ibu Pejabat Ipoh
No 20, Hala Taman Meru 11
Taman Meru 2B, 30020 Ipoh, Perak
Tel : 05-526 9985

SIAPA PERLU HADIR?

  • Mereka Yang Meminati Ilmu Seni Pernafasan Tenaga Hayat
  • Mereka Yang Mahu Merawat Dan Membantu Orang Lain
  • Kepada Mereka Yang Meminati Ilmu Meditasi Dan Penyelarasan Tenaga Hayat

FAEDAH KURSUS

  • Pengendalian Tenaga Hayat
  • Mempertingkatkan Kaedah Yang Sedia Ada
  • Mengenal dan Mendalami Diri Sendiri Serta Orang Lain
  • Dapat Melanjutkan Pelajaran ke Peringkat Diploma
  • Memahami 5 Elemen Penting Dalam Hidup : Minda, Tubuh, Rohani, Emosi dan Pernafasan

APA YANG ANDA AKAN PELAJARI

  1. Siri teknik pernafasan dan latihan pergerakan tubuh untuk anda. Ini merupakan teras yang digunakan di dalam Pyra Quanta Touch dimana ianya amat mudah dipelajari di pelbagai peringkat usia.
  2. Anda akan mempelajari kaedah mengurangkan kesakitan pada tubuh badan bagi peribadi dan juga untuk orang lain.
  3. Anda juga dapat perhatikan bagaimana tulang-tulang pada tubuh dapat dibetulkan dengan hanya menggunakan sentuhan yang lembut, sebenarnya tubuh berinteraksi dengan tenaga Pyra dan membetulkan tulang-tulang di dalam tubuh.
  4. Bagaimana untuk membantu mengurangkan sakit belakang dengan segera dan ianya tidak mustahil dilakukan. Sehingga hari ini ramai pakar-pakar chiropractors menggunakan teknik-teknik Pyra Quanta Touch kerana ianya benar-benar berkesan.
  5. Kaedah dan teknik rawatan jarak jauh. Apabila orang yang tersayang tidak berada dekat dengan anda dan memerlukan pertolongan anda ada kaedah menarik yang dapat anda gunakan, iaitu Pyra Quanta Touch yang berkesan.
  6. Menambahbaikkan tenaga hayat di dalam tubuh dengan meletakkan pusat-pusat tenaga tubuh. Teknik ini benar-benar dapat menambahkan tenaga yang amat luar biasa. Teknik-teknik ini dapat anda pelajari di dalam seminar yang luar biasa ini.

Sesi Seminar Sedang Berlangsung

Sesi Seminar Sedang Berlangsung

Apabila anda telah pelajari bagaimana untuk menggunakan teknik Pyra Quanta Touch ianya akan menjadi milik anda sepanjang hayat dan teknik ini dapat membantu diri anda serta orang lain yang memerlukan juga bagi mereka yang tersayang, malah ianya merupakan teknik serta kemahiran yang mudah serta ideal.

Harga Asal Kursus Ini RM650

Tetapi untuk 30 Org Terawal.. Hanya RM298

Hubungi pihak kami sekarang untuk tempahan!

*TEMPAT ADALAH TERHAD*

Energy Water PYRA Slim Cosmetics PYRA Cafe Vibration Oil

“BANGKITKAN KUASA DALAMAN ANDA. JADILAH MANUSIA
YANG BERJIWA BESAR DAN
BERJAYA MENCAPAI CITA-CITA”

RM1699.00 Sem. M’sia
RM1799.00 Sbh & Swk

Untuk anda yang bertindak sekarang… Hanya….


Tindakan

Information

One response

27 10 2009
Zaidi

Salam,
Saya amat berminat utk mengetahui lebih lanjut tentang Pyra Quanta Touch, selama lebih kurang 9 tahun saya mengalami masalah kesihatan, sehinggalah pada tahun 2008 setelah mendapatkan rawatan drpd seorang Ustaz, saya mendapat tahu saya mengalami gangguan makhluk halus(jin). Sejak dari itu saya merasakan terdapat perubahan pada diri saya, seolah olah saya mampu melihat makhluk ghaib dan seolah-olah mempunyai tenaga dalaman, dan saya sering membuat gerakan nafas dan tangan saya membentuk segitiga sepertimana yg tuan buat, perkara ini benar2 membuatkan keliru samada memang tenaga dalaman saya ataupun disebabkan gangguan itulah yg menyebabkan saya berkeadaan demikian, Saya amat berharap agar pihak tuan dapat memberi penjelasan tentang masalah saya. Segala nasihat tuan amat saya hargai

Disini saya sertakan no tel saya sekiranya tuan ingin menghubungi saya 0166075703

Zaidi On

Tinggalkan Jawapan

